Ons team

Valerie van Krimpen – musicaldocente

Ik ben juf Valerie, 33 jaar oud en ik ben geboren in Alphen aan den Rijn. Daar woon ik inmiddels ook weer samen met mijn 2 dochters van 5&6. Na de middelbare school ben ik gaan studeren aan de musicalacademie in Amsterdam waarna ik zowel ben gaan lesgeven als shows ben gaan spelen. Naast mijn werk als musicaljuf werk ik nu ook nog steeds in shows, bijv in de Efteling. Ook doe ik de opleiding logopedie, omdat ik me anders maar verveel 😉 Heel veel zin om met jullie bij de Alphense musicalschool aan de slag te gaan!

Esther Koek -Administratie

Ik ben Esther en ben verantwoordelijk voor de administratie, planning en de klantenservice van de Alphense Musicalschool, maar ook de Alphense Dansschool en Alphense Popschool. Grote kans dus dat u al contact met mij heeft gehad omtrent informatie, inschrijving of andere zaken.

Naast mijn werkzaamheden ben ik moeder van twee kinderen en werk ik bij de klantenservice van een grote landelijke kinderopvang.

Heeft u vragen, opmerkingen omtrent planning, facturering of inschrijvingen, neem dan contact met mij op via info@alphensemusicalschool.nl

Maurice van Tol – Eigenaar

Mijn naam is Maurice van Tol en ben eigenaar van de Alphense Musicalschool. Naast de Alphense Musicalschool, heb ik ook de Alphense Dansschool en de Alphense Popschool, evenementenbureau Alle Dagen Feest, de Kinderband, TeamCom en coverband Koest. Ik zie mijzelf als creatief ondernemer.

Ik ben vader van twee kinderen en woon in Alphen aan den Rijn.
Mijn passie is muziek en ben in 2010 gestart met mijn eigen onderneming TeamCom, wat daarna uitgegroeid is tot wat het nu is, met diversiteit aan werkzaamheden. Ik vind muziek geweldig en nadat ik met de Alphense Popschool was gestart, kwam al snel de vraag of je ook kon dansen bij de Popschool. Dit vond ik zelf een vreemde zet… dansen bij een Popschool. Na onderzoek bleek dat er vraag was naar een nieuwe, goede en leuke dansschool in Alphen aan den Rijn en besloot ik de sprong te wagen en de Alphense Dansschool op te richten. In 2021 besloot ik de Alphense Musicalschool te starten, als logisch vervolg op de andere twee scholen.

Binnen de Alphense Musicalschool ben ik, naast eigenaar, verantwoordelijk voor budgetten en de marketing/PR van de Alphense Musicalschool.